D.J. ze Zárybského dvora


Z důvodu rozšíření naší smečky Vás zveme na aktualizovanější stránky https://shadowsofthehappiness.weebly.com/, ovšem tuto stránku také budu aktualizovat, jen ne tak často.
barbarpoz@seznam.cz

Jičín - Prvomájové závody

02.05.2014 11:00

Ve čtvrtek, na Prvního máje se konaly závody v Jičíně, kde jsme samozřejmě nemohli chybět.:) Parkury se mi moc líbily, rozhodčím byl Petr Pupík, jehož parkury mám poměrně dost ráda. Ale teď už k jednotlivým výkonům.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=27WUvP7JvKo

 

Jumping

Pořadí: 12/45

Čas: 41,38

Tr.b.: 5, shozená dvojitá překážka

Postupka: 4,37 m/s

Zkouška LA2

Pořadí: 5/22

Čas: 48,92

Tr.b.: 10, obě moje chyby, pořádně jsem si neohlídala zónu a jedno odmítnutí, bála jsem se, aby Dýda neskočil skočku z outu a bála                   jsem se asi moc:))

Postupka: 3,8 m/s

Agility

Pořadí: Vypadalo to na čistý běh, ale v cílové rovince jsme ztratili iluze.. Dýda byl moc rozeběhnutý z dálky a skočil skočku na víc.. Takže               DIS.:)

Čas: -

Tr.b.: -

Postupka: -