D.J. ze Zárybského dvora


Z důvodu rozšíření naší smečky Vás zveme na aktualizovanější stránky https://shadowsofthehappiness.weebly.com/, ovšem tuto stránku také budu aktualizovat, jen ne tak často.
barbarpoz@seznam.cz

Otevřené mistrovství východních Čech 7. - 8. 9. 2013

08.09.2013 14:45

O víkendu 7.- 8.9. 2013 jsme se zúčastnili závodů Otevřené mistrovství východních Čech. Rozhodčím byl Petr Rybář.

 

Sobota pro nás skončila třemi DIS a naraženým loktem, ale beru to pozitivně a s D.J. výkony jsem byla spokojená.

V jumpingu jsem uklouzla a Dýdu to dost překvapilo a byl z toho  rozhozený, takže jsme dali tři překážky a odešli jsme. 

Ve zkoušce jsem to neuřvala a Dýda skončil v tunelu, ale doběhli jsme to pěkně a já byla spokojená.

A v agility to opět byla moje blbá chyba, málo jsem couvla z čelové otočky a poslala jsem ho na lávku (měl jít do tunelu pod lávkou).

 

Neděle byla o hodně lepší!

V jumpingu jsem D.J. diskla na předposlední skočce svojí vlastní úplně blbou chybou, po odmítnutí, jsem mu málo mávla rukou do outu a on mi skočku vzal ze špatné strany.

Ve zkoušce se nám dařilo nejvíc!! 1. místo a zkouška na V! Sice s 5-ti trestnými body za shozenu laťku, ale jsem spokojená!

A nakonec jsme se probojovali do finále, kde jsme byli jedni ze dvou jedničkářů.

 

Moc, moc všem děkuju, úžasným lidem, u kterých jsem měla možnost trénovat a lidem, kteří nás podporují, i když se nám zrovna nedaří, a nejvíc děkuju mamce, za to, že má s  námi trpělivost a ochotně nás sponzoruje:D:).