D.J. ze Zárybského dvora


Z důvodu rozšíření naší smečky Vás zveme na aktualizovanější stránky https://shadowsofthehappiness.weebly.com/, ovšem tuto stránku také budu aktualizovat, jen ne tak často.
barbarpoz@seznam.cz

Týden 7.7. - 13.7. 2012

14.07.2012 18:57

Týden v datech 7. - 13. července 2012 jsme strávili ve Vrchlaví, v Harta Clubu. Byl tam agility tábor pod vedením zkušené a skvělé instruktorky Šimony Drábkové. A nám se na něm moc líbilo. Na to, že je D.J. 8 měsíců si podle mě vedl naprosto skvěle! :-) V táborovém závodě se umístil z 8 - mi psů na krásném 5. místě!!! Běželi se 3 tratě a z nich se vypočítalo pořadí. V první jsme byli sedmý - ta nám to zkazila. D.J. mi odmítnul jednu skočku, a pak se přes ní vrátil špatným směrem zpět a přeskočil zónu na áčku. V druhé jsme byli neuvěřitelně druzí, tomu jsem na místě nemohla uvěřit... Ostatní soutěžící byli totiž velice šikovní. A v třetí jsme byli třetí. :-) Myslím , že výsledky jsou skvělé. Tábor u Šimony Drábkové doporučuji! Na podzim se chystáme do Vrchlabí na nějaký víkend opět u Š. Drábkové, pokud nějaký udělá, zatím si to rozmýšlí... :-)

Budu ráda, když se mi ozvete, jak jste si užili vy Váš tábor! :-) Hezký den