D.J. ze Zárybského dvora


Z důvodu rozšíření naší smečky Vás zveme na aktualizovanější stránky https://shadowsofthehappiness.weebly.com/, ovšem tuto stránku také budu aktualizovat, jen ne tak často.
barbarpoz@seznam.cz

Zvičinská jednička a dvojka - 20. 4. 2014

21.04.2014 12:55

20. 4. 2014 jsme se vydali na závody pořádané klubem Agility pod Zvičinou, tedy klubem, kam chodíme trénovat. 

Rozhodčím byl Zdeněk Spolek, jeho parkury mám moc ráda. Byly i celkem běhavé, vždy s nějakým obtížnějším místem. 

https://www.youtube.com/watch?v=7pmLSOChZZc

 

I. zkouška

DIS

V první zkoušce jsem se bála jednoho místa, z áčka byl dost velký úsek bez překážek do slalomu, bála jsem se, aby Dýdu nepopadla zas jeho náladá "Jééé, fenečkyy!" a tak panička zmatkovala i přesto, že D.J. nic takového nenapadlo a náběh do slalomu jsem Dýdánkovi spíš ztížila než usnadnila, tedy jsme měli jedno odmítnutí. Zbytek parkuru probíhal poměrně dobře, sice to nebylo rozhodně tempo na plno, ale v průběhu se Dýda rozběhl. Problém nastal na předposlední překážce, kdy jsem se nemohla rozhodnout, jestli chci točit doleva nebo doprava, no, tak jsme to vyřešili a bylo to z outu, takže krásná diskvalifikace ke konci. :)

 

II. zkouška

VD, 4. místo

To už bylo lepší, o hodně lepší tempo a celkově mi parkur sedl a na vše jsem si vymyslela řešení, ve kterém jsem se cítila dobře. Problém nastával u slalomu, kde byla narafičená nástupka áčka, takže zavolala moc brzo - shozená laťka a nakonec jsem Dýdánka vytlačila ze slalomu.. Takže chyba a odmítnutí v poměrně dobrém čase, ale spokojenost, hlavně s rychlým a dobrým řešením na prvních 4 překážkách.

Tuneliáda

6. místo

A nakonec neoficiální tuneliáda, prohlídka byla docela mazec, všechny kategorie se mačkaly na jednou místečku.:) Ale přesto jsem si to zapamatovala a zvládli jsme tuneliádu zaběhnout dle možností poměrně dobře.